Ερευνητής δημιουργεί τεχνητό κρέας από ανθρώπινα περιττώματα!

Ο καθηγητής Ikeda πιστεύει πως με την τελευταία του ανακάλυψη, τη δημιουργία τεχνητού κρέατος χρησιμοποιώντας πρωτεΐνη, η οποία προέρχεται από τα ανθρώπινα περιττώματα, θα μπορέσει να βοηθήσει στο παγκόσμιο πρόβλημα της κρίσης του φαγητού.

Ο Ιάπωνας ερευνητής απο το εργαστήριο Okayama, λέει πως το Τόκιο έχει περισσότερα λύματα απο οσα μπορεί να διαχειριστεί και ετσι του ζητήθηκε να διερευνήσει τις πιθανές χρήσεις των λυμάτων. Κατά τη διάρκεια της έρευνάς του, ανακάλυψε ότι τα λύματα περιείχαν σε μεγάλη περιεκτικότητα  μια πρωτεΐνη και έτσι άρχισε την ανάπτυξη μιας διαδικασίας για την εξαγωγή της  και τη  μετατροπή της σε υποκατάστατο του κρέατος.

Τα λύματα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, επειδή είναι γεμάτα από βακτήρια, τα περισσότερα εκ των οποίων προέρχονται από τα ανθρώπινα περιττώματα. Ωστόσο, αυτοι οι μικροοργανισμοί είναι αβλαβείς, επειδή σκοτώνονται εύκολα από τη θερμότητα κατά τη διάρκεια της διαδικασίας παρασκευής. Σύμφωνα με τις πρώτες δοκιμές, το τεχνητό κρέας έχει γεύση βοδινού χάρη στην προσθήκη πρωτεΐνης σόγιας ενώ από την άποψη  των θρεπτικών ουσιών, περιέχει 63% πρωτεΐνη, 25% υδατάνθρακες, 3% λιπίδια και 9% μέταλλα.