Τα κουνούπια θα «ψάχνουν» και δε θα μας βρίσκουν!

"Τέλος" για το ενοχλητικό τσίμπημα των κουνουπιών, αφού μέσω ενός χημικού που ανέπτυξαν Αμερικανοί επιστήμονες τα κουνούπια δε θα μπορούν να μας εντοπίσουν!

Η έρευνα αυτή δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «Nature» και αναλύει την νέα μελέτη των αμερικανών επιστημόνων που προβλέπεται να κάνει τους "γλυκοαίματους" να κοιμούνται ήσυχοι τα βράδια.Το χημικό αυτό παρασκεύασμα, χάρη στην ειδική σύνθεση του, θα καταργήσει τα εντομοαπωθητικά και τις "εντομοπαγίδες" καθώς τα κουνούπια δε θα μπορούν να οσμίζονται το διοξείδιο του άνθρακα, που αποτελεί τη βασική πηγήεντοπισμού του οργανισμού του ανθρώπου από τα συγκεκριμένα έντομα.

"Αν το χημικό παρασκεύασμα είναι ασφαλές και φθηνό, τότε μιλάμε για ένα τεράστιο βήμα στην καταπολέμηση των ενοχλητικών τσιμπημάτων" αναφέρει βρετανικό μέλος επιστημονικής ομάδας, αναφορικά με τα αποτελέσματα της έρευνας, η οποία δεν έχει ολοκληρωθεί για την ώρα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα κουνούπια εμφανίζουν προτιμήσεις στο αίμα, "Ένας στους 10 ανθρώπους είναι ιδιαίτερα ελκυστικός για τα κουνούπια,"σύμφωνα με εκθέσεις του Τζέρι Μπάτλερ, επίτιμου καθηγητή στοΠανεπιστήμιο της Φλόριντα. Τα έντομα αυτά, μπορούν να μυρήσουν την μυρωδιά για... το δείπνο τους από μια απόσταση μέχρι και 50 μέτρα!

cosmo.gr