Η ανακάλυψη του αιώνα: Υπάρχει ζωή στον Άρη...

Κάποιοι κάνουν λόγο για την ανακάλυψη του αιώνα. Επιστήμονες της NASA εντόπισαν τις πιο πειστικές μέχρι σήμερα ενδείξεις ότι υπάρχει ζωή στον Άρη υπό την μορφή βακτηρίων.

Όπως ανέφεραν, η ενδελεχής μικροσκοπική εξέταση αποκάλυψε δομές με μορφή σκουληκιού, σε έναν μετεωρίτη από τον Άρη που έπεσε στη Γη πριν από περίπου 13.000 χρόνια. Σύμφωνα με τους επιστήμονες, οι δομές αυτές είναι απολιθωμένα βακτήρια.
Τα βακτήρια βρίσκονται ενσωματωμένα κάτω από τα επιφανειακά στρώματα του αρειανού βράχου, γεγονός που...

υποδηλώνει αφενός ότι ήδη βρίσκονταν μέσα του, όταν αυτός προσέκρουσε στον πλανήτη μας και αφετέρου ότι ο μετεωρίτης δεν μολύνθηκε εκ των υστέρων από γήινα βακτήρια, σύμφωνα με τους «Times» του Λονδίνου και τη βρετανική Daily Mail.
Ως «ένα πολύ ισχυρό στοιχείο για την ύπαρξη ζωής στον Άρη», χαρακτήρισε την ανακάλυψη ο επικεφαλής επιστήμονας του Διαστημικού Κέντρου Τζόνσον της NASA Ντέηβιντ Μακέι, ο οποίος μελετά τον μετεωρίτη από τότε που ανακαλύφθηκε για πρώτη φορά το 1984, στους λόφους Άλαν της Ανταρκτικής.
www.topeiraxtiri.gr