ΕΡΤ: Τι έγραψαν τα διεθνή ΜΜΕ

Από την πρώτη στιγμή που έπεσε η εικόνα και το σήμα της ΕΡΤ τα διεθνή μέσα ενημέρωσης έστρεψαν το βλέμμα τους προς τη χώρα μας μεταφέροντας τις εξελίξεις.


Με το που έπεσε το σήμα, την Τρίτη 11/06/2013 στις 23.15, πρώτο το Euronews μετέδωσε ότι η ΕΡΤ σίγησε και μάλιστα δημοσίευσε την είδηση ως βασική στην ιντερνετική του σελίδα, πάνω και από το ρεπορτάζ για τις ταραχές στην Τουρκία. Το ρεπορτάζ του είχε τίτλο: "Σοκ στην Ελλάδα από το άμεσο κλείσιμο της δημόσιας τηλεόρασης".

Σχεδόν αμέσως και το βρετανικό BBC ''ανέβασε'' την είδηση στη σελίδα του, γράφοντας ότι η Ελλάδα έκλεισε την κρατική τηλεόραση. Στο ρεπορτάζ είχε αναλυτική αναφορά στα όσα διαδραματίστηκαν από το μεσημέρι της Τρίτης και μετά.

Το ρωσικό Russia Today στο βασικό του θέμα έγραφε πως η δημόσια τηλεόραση της Ελλάδας έκλεισε και οι εργαζόμενοί της προχωρούν σε συγκεντρώσεις και κατάληψη των κτιρίων της ραδιοφωνίας και τηλεόρασης.

Ενώ και το Al Jazeera μετέδωσε την είδηση του κλεισίματος της ελληνικής δημόσιας τηλεόρασης. Έκανε λόγο μάλιστα σε "θυσία" του κρατικού ραδιοτηλεοπτικού φορέα στο βωμό των δεσμεύσεων της χώρας για μείωση δαπανών και απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων

Nωρίτερα σχεδόν όλα τα μεγάλα διεθνή ΜΜΕ είχαν κάνει λόγο για την απόφαση της κυβέρνησης να διακόψει τη λειτουργία του κρατικού τηλεοπτικού σταθμού. Λίγα λεπτά μετά τη δήλωση του κυβερνητικού εκπροσώπου κ. Σίμου Κεδίκογλου για το κλείσιμο της ΕΡΤ, το αμερικανικό πρακτορείο Associated Press ανήρτησε σχετικό κείμενο με τίτλο «Η Ελλάδα διακόπτει τη λειτουργία του κρατικού τηλεοπτικού σταθμού για να γλιτώσει χρήματα».

«Λόγω κρίσης η ελληνική κυβέρνηση αποφάσισε να κλείσει την ΕΡΤ», ήταν ο τίτλος του δημοσιεύματος στο ιταλικό πρακτορείο ειδήσεων ANSA και της Corriere della Sera.

«Στη διάρκεια της νύχτας, οι οθόνες ήταν μαύρες: Η κυβέρνηση στην Αθήνα έβαλε τέλος στη μετάδοση της κρατικής τηλεόρασης ΕΡΤ. Διαμαρτύρονται οι έλληνες δημοσιογράφοι και προχωρούν σε απεργία σε ένδειξη αλληλεγγύης» ανέφερε το γερμανικό Spiegel.

Η απόφαση για το κλείσιμο της ΕΡΤ ταξίδεψε και την Γαλλία όπου την Τετάρτ η Liberation και η Humanite ''έριξαν'' μαύρο στα πρωτοσέλιδά τους κάνοντας λόγο για «καταπάτηση της δημοκρατίας» στην Ελλάδα και ζητώντας να ανοίξει και πάλι η ΕΡΤ. Η είδηση κυριάρχησε στα περισσότερα ενημερωτικά δίκτυα της Γαλλίας ενώ τo γαλλογερμανικό τηλεοπτικό κανάλι ARTE  μετέδωσε το κεντρικό δελτίο ειδήσεών του στα ελληνικά.

Και επόμενες ημέρες τα μεγάλα διεθνή μέσα ενημέρωσης ενημέρωναν για την απόφαση των εργαζομένων της ΕΡΤ να συνεχίσουν τη μετάδοση του προγράμματος μέσω Διαδικτύου, καθώς και για τις αντιδράσεις των κομμάτων για το κλείσιμο της ΕΡΤ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο σύνολό τους τα ξένα ΜΜΕ καταδίκασαν την ενέργεια της κυβέρνησης να κλείσει τη δημόσια τηλεόραση και ραδιοφωνία.

«Το κλείσιμο της ΕΡΤ ανάβει και πάλι τη φλόγα των διαδηλώσεων» έγραψε η ισπανική El Pais. «Η Ελλάδα περνάει και πάλι την κόκκινη γραμμή».

«Οι έλληνες δημοσιογράφοι αψηφούν την κυβερνητική διαταγή για το κλείσιμο της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης» υπογράμμιζε ο Guardian, ο οποίος περέθετε και link με το πρόγραμμα της ΕΡΤ. Η βρετανική εφημερίδα τόνιζε ότι η κίνηση της ελληνικής κυβέρνησης «προκάλεσε εκτεταμένη καταδίκη τόσο εντός της Ελλάδας, όσο και στο εξωτερικό» ενώ αναφέρθηκε στον κόσμο που συγκεντρώθηκε στο ραδιομέγαρο της ΕΡΤ, καθώς και σε μία ενδεχόμενη κυβερνητική κρίση.

«Το κλείσιμο της κρατικής ραδιοτηλεόρασης ΕΡΤ προκαλεί πολιτική κρίση, καθώς τα συνδικάτα καλούν σε 24ωρη γενική απεργία» έγραφε ο Independent, σημειώνοντας ότι οι εργαζόμενοι αψηφούν την προσπάθεια να κλείσει η ΕΡΤ.

«Έπεσε μαύρο στην ΕΡΤ», έγραφαν οι New York Times συνοδεύοντας με ένα βίντεο το ρεπορτάζ για τα γεγονότα στη χώρα μας και τη θύελλα αντιδράσεων

Στο "ντόμινο" των εξελίξεων μετά το κλείσιμο της ΕΡΤ αναφέρθηκε το CNN. Σύμφωνα με όσα μεταδίδει το αμερικανικό δίκτυο -το οποίο καλύπτει όλες τις εξελίξεις στη χώρα μας μετά την απόφαση της κυβέρνησης να βάλει "λουκέτο" στη δημόσια ραδιοτηλεόραση- λόγω των τελευταίων εξελίξεων απειλείται η κυβερνητική συνοχή.

Η EBU από την πλευρά της έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην αναμετάδοση του σήματος και του απεργιακού προγράμματος της ΕΡΤ σε Ελλάδα και εξωτερικό, εκφράζοντας το αίτημα των ξένων δημοσίων ΜΜΕ να ανοίξει η δημόσια ελληνική τηλεόραση

Όλη την εβδομάδα το θέμα της ΕΡΤ βρίσκεται στο επίκεντρο της προσοχής των μέσων ενημέρωσης, σε όλον τον κόσμο. Ενδεικτικό αυτού είναι και το γεγονός ότι τα περισσότερα διεθνή ΜΜΕ έχουν στείλει ανταποκριτές στη χώρα μας προκειμένου να καλύπτουν λεπτό προς λεπτό τις εξελίξεις.

newsbomb.gr/

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Όλα τα παρακάτω πεδία είναι υποχρεωτικά, οπότε πρέπει να τα συμπληρώσεις για να μπορέσεις να υποβάλεις το σχόλιό σου! Η διεύθυνση e-mail που θα καταχωρήσεις ΔΕΝ θα δημοσιευθεί.

Σύμφωνα με τους όρους χρήσης σε περίπτωση χρήσης ψευδωνύμου, πριν την δημοσίευση του σχολίου σου μπορεί να υπάρξει επικοινωνία μέσω e-mail για την ταυτοποίηση των στοιχείων σου χωρίς αυτά να δημοσιοποιηθούν ή/και να δημοσιευθούν.

Δώσε μία έγκυρη διεύθυνση e-Mail. Η διεύθυνση e-mail που θα καταχωρήσεις ΔΕΝ θα δημοσιευθεί.

Πάτα στο πιο πάνω τετραγωνίδιο για να μας αποδείξεις οτι δεν είσαι ...ρομπότ!

Pantelis

ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ

ΠΙΚΑΝΤΙΚΑ

ΥΓΕΙΑ

v-websites.gr - Καταστευή Ιστοσελίδων

Κατασκευή Ιστοσελίδων | Web Productions

kalymniansvoice.com

Copyright © 2017 | All rights reserved.

Ακολουθείστε μας στο Facebook
Μας αρέσει να μας λέτε ότι ...σας αρέσουμε!